12.8.2024

Tule mukaan vieraskielisten verkoston tapaamiseen Helsingin Pasilaan 12.9. klo 17.00

Oletko kiinnostunut SuPerin toiminnasta? Tiedätkö mitä ammattiliitot tekevät? Onko äidinkielesi jokin muu kuin suomi?
Haluatko tutustua SuPeriin ja saada tietoa työelämästä?
Vimman tapaaminen on sinua varten!

Vimma on SuPerin vieraskielisten ja maahanmuuttajien verkosto. Vimman tilaisuuksissa keskustellaan erityisesti maahanmuuttajien ja vieraskielisten kokemuksista työelämässä. Kutsumme sinut tutustumaan SuPerin toimintaan, työntekijöihin ja muihin SuPerin jäseniin alueellasi. Voit ottaa mukaan myös työkaverisi tai tuttusi, joka ei vielä ole SuPerin jäsen, jos hän on lähihoitaja tai lähihoitajaopiskelija.

Mitä?
Tarjolla ruokaa ja mukavaa yhdessäoloa, sekä tietoa työelämästä!
Osallistuminen iltaan on ilmaista.

Missä?
Tapaaminen järjestetään SuPerin toimistolla Helsingin Pasilassa.
Osoite: Ratamestarinkatu 12, 00520 Helsinki (5. kerros)

Milloin?
12.9.2024 klo 17.00–19.00

Ilmoittautuminen
SuPerin jäsenet ilmoittautuvat OmaSuPerin kautta (ks. ilmoittautumisohje). Jos et ole SuPerin jäsen, ilmoittautuminen sähköpostitse: heta.siranko@superliitto.fi
Ilmoitathan erityisruokavaliosi ja ruoka-aineallergiasi ruokatarjoilun vuoksi!
Lisätietoja saat heta.siranko@superliitto.fi tai elina.kiuru@superliitto.fi

Ilmoittaudu mukaan 9.9.2024 mennessä!