Suosittele SuPeria!

Suosittele SuPeria, vahvistat hoitajien joukkovoimaa ja korjaat itsellesi rahanarvoisen palkinnon! Superilaisena sinut palkitaan jokaisesta uudesta jäsenestä rahanarvoisella lahjakortilla. Varsinaisesta jäsenestä saat 30 euroa ja opiskelijasta 15 euroa.

Lahjakortti antaa sinulle vapauden valita mieluinen suosittelupalkinto lahjaportaali GoGiftin satojen brändien, liikkeiden ja elämysten valikoimasta.

Toimi näin:

1. Suosittele SuPeria
    Se on helppoa, kivaa ja sinä itse osaat sen kaikkein parhaiten. Kerro sinulle parhaasta SuPerista työkavereillesi ja alan opiskelijoille, ja auta heitä valitsemaan paras ammattiliitto työelämänsä tueksi.

2. Auta kaveria liittymään
    Kätevimmin se käy verkossa, mutta voit myös tilata paperisen liittymislomakkeen.

3. Merkitse itsesi suosittelijaksi
    Lisää nimesi, jäsennumerosi ja sähköpostiosoitteesi niille varattuun tilaan liittymislomakkeessa. Pyydä liittyjää lähettämään paperinen liittymislomake viivytyksettä SuPerin jäsenyksikköön. Osoite löytyy liittymislomakkeesta, eikä postimerkkiä tarvita. Sähköinen lomake ohjautuu automaattisesti eteenpäin.

4. Tarkkaile sähköpostiasi
    Lahjakortti lähetetään sähköpostitse, joten pidä huolta, että jäsentietosi ovat oikein Oma SuPerissa! Pidä myös silmällä sähköpostisi roskapostikansiota, lahjakortti on saattanut ohjautua virheellisesti sinne. Huomaa, että pahimpina ruuhka-aikoina lahjakortin saamisessa saattaa kestää yli kuukausi.

5. Lunasta lahjakortti
    Vaihda se yhteen tai useampaan vapaavalintaiseen brändilahjakorttiin tai lahjatuotteeseen. Katso tarkemmat ohjeet GoGiftin sivuilta.

Annetut lahjakortit ovat veronalaista työkorvausta. Jos lahjakorttien yhteismäärä vuoden aikana ylittää 100 €, jäsenen tulee itse ilmoittaa saamansa lahjakortit omassa verotuksessaan. Jos summa ei ylitä 100 €, lahjakortit ovat verovapaita.

Lisätietoja:
Varsinaiset jäsenet: yleishallinto@superliitto.fi
Opiskelijajäsenet: opiskelijat@superliitto.fi

Kuka voi liittyä SuPeriin?

SuPerin varsinaiseksi jäseneksi voi liittyä vähintään toisen asteen tutkinnon sosiaali- ja terveysalalla tai kasvatus- ja ohjausalalla suorittanut henkilö. Opiskelijajäseneksi voi liittyä, jos opiskelee näiden alojen tutkintoa eikä ole aiemmin ollut SuPerin jäsen. Liittyjän ei tarvitse olla työsuhteessa liittymishetkellä.

Mitä uusi jäsen saa?

Uusi jäsen saa liittyessään tervetuliaispaketin, jossa mukana myös liittymislahja.

Kerro meille, miten käytit lahjakorttisi!

Ota kuva lahjastasi tai tilaisuudesta, jossa sen käytit ja jaa se somessa hashtagilla #SuositteleSuperia. Tägää @superliitto julkaisuun!