28.8.2024

Maailman suurin varhaiskasvatuksen vanhempainilta 4.9. – Seuraa ohjelmaa verkossa klo 17.50 alkaen

Maailman suurin varhaiskasvatuksen vanhempainilta järjestetään nyt jo neljättä kertaa. Tänä vuonna tapahtumassa keskitytään siihen, miten lasten matemaattisen ajattelun kehittymistä voidaan edistää leikin, oivaltamisen ja oppimisen ilon kautta tavallisissa arkipäiväisissä asioissa ja tilanteissa.

Tule mukaan! Pääset seuraamaan suoraa lähetystä verkossa keskiviikkona 4.9. kello 17.50 alkaen ja jakamaan omia kokemuksiasi illan teemasta.

Tilaisuuteen ovat tervetulleita varhaiskasvatuksessa olevien lasten vanhemmat ja huoltajat sekä varhaiskasvatuksen henkilöstö ja myös huoltajat, joiden lapselle varhaiskasvatus on tulevaisuudessa ajankohtaista. Vanhempainilta on hyvä tilaisuus vaihtaa kokemuksia muiden vanhempien ja huoltajien kanssa.

Katso tapahtuman tarkempi ohjelma ja osallistumisohjeet Opetushallituksen sivuilta täältä

Opetushallitus järjestää Maailman suurimman varhaiskasvatuksen vanhempainillan yhteistyössä sidosryhmiensä kanssa. Mukana valmistelussa ovat olleet SuPerin lisäksi Suomen Vanhempainliitto, Hem och Skola, Opetusalan ammattijärjestö OAJ, Suomen Lastenhoitoalan Liitto ry, Kuntaliitto, Varhaiskasvatuksen Opettajien Liitto VOL, Talentia, Tehy ja Ammattiliitto JHL.