9.9.2024

Tekojen tori -kampanja palkitsee Suomen parasta julkista työtä – Jaa kehittämisteko 9.9.–13.10.

Vuosittainen Tekojen tori -kampanja starttaa 9.9. ja kestää 13.10. saakka. Kampanjan tavoitteena on tehdä maailman paras kunta- ja hyvinvointialuetyö näkyväksi.

Torille voi ilmoittaa isoja ja pieniä kehittämistekoja kaikilta kunta-alan ja hyvinvointialueiden ammattialoilta ja erilaisista teemoista.

Innostavimmat kehittämisteot eri ammattialoilta ja teemoista palkitaan Tärkeissä töissä -gaalassa Helsingissä 3.12. Mukana kisassa ovat kaikki 13.10. mennessä Tekojen torille kirjatut teot.

Tutustu Tekojen toriin ja jaa kehittämisteko

Mukana jo 1315 tekoa ja 150 organisaatiota

Vuoden 2023 gaalassa palkittiin yhteensä 56 erilaista kehittämistekoa kunnista ja hyvinvointialueilta. Tekojen torilla on nyt yhteensä 1315 kehittämistekoa 150:sta kunta- tai hyvinvointialan organisaatiosta.

Mediatiedote (9.9.): Tekojen tori -kampanja palkitsee Suomen parasta julkista työtä

#TekojenTori

Tekojen tori -portaali on osa työelämän kehittämisen Tärkeissä töissä -kokonaisuutta. Sitä tuottavat Kunta- ja hyvinvointialuetyönantajat KT ja kunta-alan pääsopijajärjestöt eli Julkisalan koulutettujen neuvottelujärjestö JUKO, Julkisen alan unioni JAU ja Sosiaali- ja terveysalan neuvottelujärjestö Sote ry. Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPer on Sote ry:n jäsenjärjestö.