Sähköinen jäsenkortti
SuPerin sähköinen jäsenkortti on aina kätevästi mukanasi älypuhelimessasi. Sähköisellä jäsenkortilla olet oikeutettu lukuisiin etuihin ja alennuksiin ympäri Suomen! Jäsenkortti muuttui sähköiseksi vuoden 2021 alussa.
Ota sähköinen jäsenkortti ja mobiilisovellus käyttöösi
Käyttöönottoon tarvitset kirjautumislinkin. Ohjeen linkin tilaukseen saat Oma SuPer -palvelusta.
Uusille jäsenille kirjautumislinkin sisältävä tekstiviesti lähtee automaattisesti.
Tekstiviesti tulee jäsentiedoissa ilmoittamaasi puhelinnumeroon lähettäjältä ”MagMa” ja viestissä on pyyntö ladata SuPerliitto-jäsenkortti sekä latauslinkki.
Toimi ohjeiden mukaan ja saat sähköisen jäsenkortin käyttöösi App Storesta tai Google Play -kaupasta.
Ongelmatilanteissa katso kohta Usein kysyttyä jäsenkorttisovelluksesta tai ole yhteydessä palvelun toimittajaan: support@magma-app.com (kuvaa viestissä ongelma mahdollisimman tarkasti ja ilmoita esim. käyttämäsi puhelimen malli).
Huomaathan, että sähköinen asiointipalvelu Oma SuPer ja sähköinen jäsenkortti/mobiilisovellus (eli Superliitto-sovellus) ovat kaksi eri asiaa. Kumpaankin kirjaudutaan omilla, erillisillä tunnuksilla.
St1-polttoaine-edut jäsenille
St1-edun saat käyttöösi SuPerin muovisella jäsenkortilla. Tilaa kortti Oma SuPerin kautta kohdasta Tuotteet.
Kun sinulle lähetetään mobiilikortti MagMalla tehtyyn sovellukseen, toimi ohjeiden mukaisesti.
1) Saat tekstiviestin lähettäjältä MagMa. Viestissä lukee saamasi kortin nimi (Superliitto) ja mukana on aktivointilinkki. Paina tekstiviestin linkkiä.
”Hei, lataa xxx-mobiilikortti tästä: https://api.magma-app.com/account/cardactivation?key…..”
2) Jos sinulla ei ole kyseistä sovellusta vielä asennettuna, asenna sovellus sovelluskaupastasi painamalla oikean kaupan kuvaketta tai etsi sovellus suoraan kaupasta. Sovellus löytyy nimellä Superliitto.
3) Ensimmäisellä kerralla rekisteröidy sovelluksen käyttäjäksi sovelluksen aloitusikkunasta. Huom! Rekisteröityä pitää samalla puhelinnumerolla, johon tekstiviesti alunperin on lähetetty, jotta mobiilikortti kohdistuu sinun tietoihin oikein. Tunnukset ja salasanat eivät synkronoidu Oma SuPerin ja kortin välillä.
Tai jos sinulla on jo tunnus kyseiseen sovellukseen, kirjaudu sisään.
4) Kirjaudu sovellukseen juuri luomillasi tunnuksilla. Jos kortti ei lähde toimimaan, ole yhteydessä korttitoimittajaan, osoite: support@magma-app.com. Jos unohdat salasanan, paina kirjautumissivulla linkkiä ”Unohditko salasanasi?” ja saat salasanan vaihtolinkin sähköpostiisi. Salasanan vaihtolinkki pitää tilata siihen sähköpostiosoitteeseen, jolla olet rekisteröitynyt sovellukseen.
Pidä jäsentietosi kunnossa: Tarkista jäsenpalvelu Oma SuPerista, että puhelinnumerosi on ajan tasalla.
Usein kysyttyä jäsenkorttisovelluksesta
SuPer-sovellus toimii Android- ja iOS-käyttöjärjestelmillä.
Mobiilikorttia ei siinä tapauksessa voi ottaa käyttöön. Puhelimeesi saapuneen tekstiviestin voit jättää huomiotta ja poistaa sen.
Kun otat ensimmäisen kortin käyttöön, rekisteröidyt sovellukseen asiakkaaksi. Voit kirjautua samoilla tunnuksilla eri mobiililaitteilta. Voit siis huoletta ottaa kortin käyttöön myös työpuhelimeen.
Lataa sovellus uuteen puhelimeesi sovelluskaupasta ja kirjaudu luomillasi tunnuksilla.
Katso lisätietoa Oma SuPer -palvelusta
Katso lisätietoa Oma SuPer -palvelusta
Ikävä kyllä tämä ei ole mahdollista. Pystymme lähettämään aktivointiviestin ainoastaan tekstiviestitse.
Muistithan aktivoida kortin painamalla aktivointilinkkiä tekstiviestissä? Olethan rekisteröitynyt sillä puhelinnumerolla, minne sait tekstiviestin kortin aktivoinnista?
Kyllä voit.
Mobiilisovelluksen ja sähköisen jäsenkortin tukipyynnöt: support@magma-app.com.