Kirjautuminen jäsensivuille ja Oma SuPeriin
Osa SuPerin jäsenistä on huomannut ongelmia kirjautuessaan verkkopankkitunnuksilla jäsensivuille ja Oma SuPeriin. Olemme selvittäneet ilmenneitä ongelmia ja tilanne on korjaantumassa.
Alta löydät vinkkejä, mitä voit kokeilla omalla koneellasi asian ratkaisemiksesi. Jos ongelma jatkuu, olethan yhteydessä SuPerin viestintään.
Ongelmia kirjautumisessa? Toimi näin!
1. Tarkista syöttämäsi tiedot
Varmista, että olet valinnut oikean pankin ja syöttänyt verkkopankkitunnukset oikein. Tarkista myös, että käytät ajantasaista tunnistautumistapaa (esim. avainlukulistaa, mobiilivarmennetta tai pankin tunnistautumissovellusta).
2. Kokeile toista laitetta tai selainta
Jos kirjautuminen ei onnistu, kokeile käyttää toista laitetta, päivittää sivu tai vaihtaa selainta.
3. Tarkista verkkoyhteys ja pankin palvelut
Varmista, että internet-yhteytesi toimii. Tarkista myös pankkisi verkkosivuilta tai asiakaspalvelusta, onko tunnistautumispalvelussa häiriöitä.
4. Tyhjennä selaimen välimuisti ja evästeet
Jos kirjautuminen ei vieläkään onnistu, kokeile tyhjentää selaimesi välimuisti ja evästeet.
5. Ota yhteyttä
Jos ongelma jatkuu, ole yhteydessä SuPerin viestintään: sari.jarvinen@superliitto.fi, tanja.pitkanen@superliitto.fi tai pankkisi asiakaspalveluun saadaksesi lisäohjeita.
Lisätietoja

