Hyppää sisältöön

Kirjautuminen jäsensivuille ja Oma SuPeriin

Osa SuPerin jäsenistä on huomannut ongelmia kirjautuessaan verkkopankkitunnuksilla jäsensivuille ja Oma SuPeriin. Olemme selvittäneet ilmenneitä ongelmia ja tilanne on korjaantumassa.

Alta löydät vinkkejä, mitä voit kokeilla omalla koneellasi asian ratkaisemiksesi. Jos ongelma jatkuu, olethan yhteydessä SuPerin viestintään.

Ongelmia kirjautumisessa? Toimi näin! 

1.  Tarkista syöttämäsi tiedot 
Varmista, että olet valinnut oikean pankin ja syöttänyt verkkopankkitunnukset oikein. Tarkista myös, että käytät ajantasaista tunnistautumistapaa (esim. avainlukulistaa, mobiilivarmennetta tai pankin tunnistautumissovellusta). 

2.  Kokeile toista laitetta tai selainta 
Jos kirjautuminen ei onnistu, kokeile käyttää toista laitetta, päivittää sivu tai vaihtaa selainta. 

3. Tarkista verkkoyhteys ja pankin palvelut 
Varmista, että internet-yhteytesi toimii. Tarkista myös pankkisi verkkosivuilta tai asiakaspalvelusta, onko tunnistautumispalvelussa häiriöitä. 

4.  Tyhjennä selaimen välimuisti ja evästeet 
Jos kirjautuminen ei vieläkään onnistu, kokeile tyhjentää selaimesi välimuisti ja evästeet. 

5. Ota yhteyttä 
Jos ongelma jatkuu, ole yhteydessä SuPerin viestintään: sari.jarvinen@superliitto.fi, tanja.pitkanen@superliitto.fi tai pankkisi asiakaspalveluun saadaksesi lisäohjeita. 

Lisätietoja

Sari Järvinen
Tiedottaja
Sari Järvinen
09 2727 9138

Verkkoviestintä, yleiset tiedotustehtävät